Tuesday 22 December 2015

Plastik Baja Hadiqah

Teks : Noor Ezzalin
Foto : Noor Ezzalin

Masih ingat entri saya mengenai pencarian botol di balakong? Entri disini

Habis je urusan saya di balakong jam menunjukkan 1.15pm. Destinasi seterusnya ke kilang plastik di gombak. Nasib linda (sahabat di uitm) bekerja sebagai akauntan kat kilang plastik tersebut. Telefon linda seterusnya buat appointment. Alhamdullillah, nasib linda tak cuti lagi. Maklumlah dah sarat bebenor dia. Mengandung 32minggu. Rezeki saya nak berjumpa beliau.

Ok, ke gombak kita. Nasib budak bam bam behave je. Lepas menyusukan budak bam bam terus bergerak ke gombak.


                                                      ( macam macam plastik ada tau)


Alhamdullillah, perjalanan sangat lancar. 2.15pm kami tiba di gombak. Setelah hampir 2 jam berdiskusi akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan.

  1. Plastik tanah - jenis Opac printed
  2. Plastik benih - jenis zipper 1/8 dari A4
  3. Plastik baja- jenis transparent untuk 1kg dan 500gram
  4. Plastik untuk package - jenis kidney hole transparent



  ( terima qaseh kak aya selaku marketing department...abaikan muka saya yang sembab tu)

Terima qaseh buat linda dan kak aya sebab melayan saya yang sangat cerewet ni.ok dah boleh balik rumah. Malam tidur dengan lenanya.settle semuanya.


Next entri saya  akan kongsikan mengenai sticker pula ya. Pastinya mencari yang terbaik untuk projek baja kami.






1 comment:

  1. Salam puan, boleh saya tahu nama syarikat pembekal plastik tu ye?

    ReplyDelete